Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου: Πρόκειται για το καλάθι του εμπαιγμού και όχι του νοικοκυριού

 

“Πρόκειται για το καλάθι του εμπαιγμού και όχι του νοικοκυριού. Μία κυβερνητική επικοινωνιακή φιέστα που τα μεγάλα σούπερ μάρκετ με άλλο περιτύλιγμα παρουσιάζουν τις προσφορές που κάνουν και ιδίως τα προϊόντα με ιδιωτική ετικέτα. Δεν αντιμετωπίζεται η ακρίβεια και οι αυξήσεις είναι συνεχείς, όταν οι εργαζόμενοι έχουν χάσει το 40% της αγοραστικής τους δύναμης. Ουσιαστική αντιμετώπιση θα ήταν η μείωση του ΦΠΑ στα είδη πρώτης ανάγκης στο 6% όπως προτείνει ο ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ και οι αποτελεσματικοί έλεγχοι της αγοράς.” Στην εκπομπή Ώρα Ελλάδος στο Open με τους Δημήτρη Καμπουράκη και Παναγιώτη Στάθη.