Ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και βουλευτή Νότιου Τομέα Β’ Αθηνών, Νίκος Παππάς, με ανάρτηση του μίλησε για την υπογραφή Καραμανλή για την εκκίνηση της α’ φάσης του διαγωνισμού της Ανατολικής Περιφερειακής Θεσσαλονίκης.

 

Δείτε την ανάρτηση:

 Πείτε έστω μια αλήθεια, κ. Καραμανλή. Δεν είναι κακό.

Η συνέντευξη του Κώστα Καραμανλή στην εφημερίδα «Τα Νέα Σαββατοκύριακο» αποτελεί μνημείο ψεύδους και διαστρέβλωσης της πραγματικότητας.

Όσο κι αν ψάξαμε δεν βρήκαμε ούτε μία αλήθεια.

Το μόνο ενδιαφέρον, οι καταγγελίες που αφορούν κυρίως τις κυβερνήσεις του αείμνηστου θείου του, Κωνσταντίνου Καραμανλή, και του Αντώνη Σαμαρά.

Αλλά και η διάψευση όσων έχει πει ο ίδιος και ο Κυριάκος Μητσοτάκης τον τελευταίο χρόνο.

Ο Κώστας Καραμανλής δεν λέει ότι:

 Το φθινόπωρο του 2019 ακύρωσε τον διαγωνισμό του ΣΥΡΙΖΑ για την προμήθεια νέων λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, τάζοντας επαναπροκήρυξή του εντός έξι μηνών, κάτι που φυσικά δεν έγινε.
Η αλήθεια είναι ότι η ακύρωση του διαγωνισμού επελέγη από τη Ν.Δ. διότι περιλάμβανε τα ανταλλακτικά και τις συντηρήσεις των λεωφορείων για μια 12ετία, κόβοντας έτσι το πάρτι των απευθείας αναθέσεων και των πρόχειρων διαγωνισμών στους φορείς των αστικών συγκοινωνιών. Πρόσθετα, η ακύρωση του διαγωνισμού εξυπηρετεί την κεντρική πολιτική της ΝΔ να παραδώσει μεγάλο μέρος του έργου των δημόσιων αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης στα ΚΤΕΛ, τα οποία ιδιαίτερα στην Αττική είναι γνωστά για τις δυσλειτουργίες, την κακοδιαχείριση, τις μαύρες τρύπες και την ταλαιπωρία των πολιτών.

 Η 10ετία των παθών για τις αστικές συγκοινωνίες οφείλεται στην αδράνεια των κυβερνήσεων Καραμανλή και Σαμαρά, οι οποίες δεν είχαν προβλέψει ούτε ευρώ από το ΕΣΠΑ για την προμήθεια νέων λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

 Επί ΣΥΡΙΖΑ, στους δρόμους της πρωτεύουσας κινούνταν πάνω από 1.000 λεωφορεία, ενώ στη Θεσσαλονίκη μεταξύ 350 και 450, παρότι η κυβέρνηση Σαμαρά είχε φροντίσει να αφήσει σαράβαλα οχήματα, ηλικίας ακόμα και 22 ετών, χωρίς ανταλλακτικά.

 Η έλλειψη εργαζομένων στις αστικές συγκοινωνίες οφείλεται στα μνημόνια της Ν.Δ. και των συγκυβερνώντων της. Όπως φυσικά και στην εμμονή Μητσοτάκη για περιορισμό του κράτους και απολύσεις, μέσω της επαναφοράς του όρου 1 πρόσληψη για κάθε 5 αποχωρήσεις, από το 1 προς 1 που είχε πετύχει ο ΣΥΡΙΖΑ.

 Η Ν.Δ. δεν παρέδωσε κανέναν σταθμό του μετρό τον τελευταίο χρόνο. Οι τρεις σταθμοί στον Πειραιά είχαν ολοκληρωθεί τον Ιούνιο του 2019. Το μόνο που έκανε ο Κώστας Καραμανλής ήταν να βάλει έναν ιδιώτη να κόβει εισιτήρια στους σταθμούς αυτούς, παραχωρώντας έτσι μία κρίσιμη λειτουργία των αστικών συγκοινωνιών.

 Τη δήθεν πύκνωση των δρομολογίων του μετρό τη βλέπει μόνο ο ίδιος. Όχι οι πολίτες που το χρησιμοποιούν και προχωρούν σε βροχή καταγγελιών μέσω των ΜΜΕ και των social media.

 Η εξαγγελία του υπουργού για αναβάθμιση 15 συρμών της γραμμής 1 του μετρό Αθήνας και αγορά 7 συρμών για τις γραμμές 2 και 3, δεν αποτελεί δικό του σχέδιο. Η Ν.Δ. παρέλαβε από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ένα έργο έτοιμο να δημοπρατηθεί στο τέλος του 2019. Αυτό που έχουμε δηλαδή είναι μία ακόμα καθυστέρηση αρκετών μηνών.

 Σε σχέση με το τραμ και τη διακοπή των δρομολογίων μεταξύ των σταθμών Σύνταγμα – Κασομούλη, οι ευθύνες βαραίνουν την κυβέρνηση του ξαδέρφου του, Κώστα Καραμανλή. Το τραμ έγινε χωρίς να μελετηθεί επαρκώς στατικά ο Ιλισός, πάνω από τον οποίο διέρχεται το τραμ. Αυτό κληρονόμησε ο Κώστας Καραμανλής. Τις ευθύνες του ξαδέρφου του.

 Είναι τουλάχιστον θρασύς όταν μιλά για ενιαίο e-pass. Ο ίδιος ακύρωσε ολοκληρωμένο διαγωνισμό, προϋπολογισμού 500 εκατ. ευρώ, με προσωρινό μειοδότη για το σύστημα ελευθέρας ροής ηλεκτρονικών αναλογικών διοδίων, ώστε να μην χρειάζεται να σταματάμε κάθε 30 χιλιόμετρα για καταβολή αντιτίμου. Φτάσαμε, 15 μήνες μετά, να μας λέει ότι οι πελάτες της Αττικής Οδού θα μπορούν να χρησιμοποιούν την ίδια συσκευή και στην Κορίνθου – Πατρών.

 Όσο για την περιφερειακή Υμηττού, καλό θα είναι να μην τρέχουν. Ας πάρουν μαθήματα από τις εξαγγελίες τους για το Ελληνικό, το οποίο θα εξυπηρετεί ο νέος δρόμος, και τις υποσχέσεις για μπουλντόζες τις πρώτες εβδομάδες της διακυβέρνησής τους.

 Σε ό,τι αφορά στην Πατρών – Πύργου, ο Κώστας Καραμανλής φαίνεται ότι δεν έχει βάλει μυαλό μετά το κάζο που έπαθε με την απόφασή του για ακύρωση του διαγωνισμού Άκτιο-Αμβρακία. Μια απόφαση που αναγκάστηκε να ακυρώσει μετά την απόφαση του ΣτΕ.

 Ο ίδιος και η Ν.Δ. ευθύνονται για το «πάγωμα» των έργων μεγάλης υποδομής (Ε65, ΒΟΑΚ, Πατρών-Πύργου, αεροδρόμιο Καστελίου, μετρό Θεσσαλονίκης, εμπορευματικό κέντρο Θεσσαλονίκης, σιδηροδρομικά έργα και γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας), τα οποία υλοποιούνταν ή είχαν δρομολογηθεί από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ. Επιλογές που, σύμφωνα με το προεκλογικό τους πρόγραμμα, οδηγούν σε απώλεια πρόσθετης ετήσιας αύξησης του ΑΕΠ κατά 1,4% και 43 χιλιάδων νέων θέσεων εργασίας.

Καλό θα είναι ο υπουργός να κάνει μία προσπάθεια να πει έστω μία αλήθεια.

Όχι μόνο ψέματα, ανακρίβειες και ασυναρτησίες.

Την επί 15 μήνες απραξία Μητσοτάκη-Καραμανλή στα μεγάλα έργα την πληρώνουν ήδη η οικονομία και η κοινωνία.