Την προσωπική του εμπειρία διατύπωσε αναφορικά με την πολιτική που ακολουθεί η αεροπορική εταιρεία “Aegean Airlines” o Διευθυντής Τ.Ε.Π Γενικού Νοσοκομείου Κιλκίς, Πέτρος Παππάς, σε ανάρτηση του στην προσωπική του σελίδα στο Facebook.

“Η Αegean ακυρώνει προγραμματισμένες πτήσεις και αγορασμένα εισιτήρια για τους προσεχείς μήνες.

Η Aegean δε δίνει τη δυνατότητα ηλεκτρονικής αλλαγής των ακυρωθέντων – με δική της ευθύνη- πτήσεων.

Η Aegean έχει, αντί της δυνατότητας ηλεκτρονικής πλατφόρμας αλλαγών, ένα “ανύπαρκτο” τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης το οποίο είναι απροσπέλαστο όσο και αν επιμένει κάποιος.

Η Aegean θα επιχορηγηθεί γενναιόδωρα με λεφτά των Ελλήνων φορολογουμένων.

Η Aegean δε θα δώσει τίποτα, μάλλον, σε αντάλλαγμα για την επιχορήγηση στο Ελληνικό κράτος.

Η Aegean θα έπρεπε να ντρέπεται και να απολογηθεί στους πελάτες της.”

 

#επικοινωνουμε_ελευθερα

#menoume_speedy