Για μια ακόμα φορά, πολιτικά και ηθικά έκθετος είναι,  ο υφυπουργός στον πρωθυπουργό και κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας εξαιτίας όσων βγήκαν στο φως της δημοσιότητας σχετικά με την κατανομή των κονδυλίων των 20 εκατ. ευρώ για τις καμπάνιες “Μένουμε Σπίτι” και “Μένουμε Ασφαλείς”.

Από τα πρώτα στοιχεία διαπιστώνεται πως η εταιρεία Initiative που διευθύνει ο κ. Μιχάλης Γκάλγκος έχει μοιράσει άγνωστα ποσά ακόμα και σε blog που εμφανώς δημιουργήθηκαν εν μέσω πανδημίας μόνο και μόνο για να “φιλοξενήσουν” τις διαφημίσεις της καμπάνιας του κ. Πέτσα. Ένα από αυτά είναι συμφερόντων του σταρ της trashTV Μενίου Φουρθιώτη, ο οποίος αξιολογήθηκε από την επικοινωνιακή ομάδα του Μεγάρου Μαξίμου ως ικανότερος και πιο αξιόπιστος να μεταδώσει τα μηνύματα για την προστασία από την πανδημία απ΄ ότι γνωστά σάϊτ και έμπειροι και αναγνωρίσιμοι δημοσιογράφοι.

Την χρηματοδότηση του site του Μένιου Φουρθιώτη σχολιάζει σε ανάρτηση του εύστοχα ο γνωστός δημοσιογράφος Κ. Βαξεβάνης:

“To blog του Μένιου Φουρτιώτη protieidisi, έχει πρώτη και τελευταία είδηση, τη διαφήμιση που του έδωσε ο κύριος Στέλιος Πέτσας. Για να δώσει διαφήμιση σε ένα κενό blog (ούτε καν site), μάλλον ο υπουργός θα εκτιμά το ήθος και την εγκυρότητα του ιδιοκτήτη”

 

 

 

#επικοινωνουμε_ελευθερα

#paramenoume_speedy