Επιμένοντας στις αποκαλύψεις για το θέμα της διάθεσης των 20 εκ. για τις καμπάνιες “Μένουμε Σπίτι” και “Μένουμε Ασφαλείς” από τον υφυπουργό παρά τω πρωθυπουργώ και κυβερνητικό εκπρόσωπο Στέλιο Πέτσα μέσω της ιδιωτικής εταιρείας Initiative και με πληρωμές, σύμφωνα με τον ίδιο τον κ.Πέτσα, από το υπουργείο Οικονομικών του κ.Χρ.Σταϊκούρα, ο Κώστας Βαξεβάνης προχώρησε το απόγευμα της Τρίτης σε μία ανάρτηση που αν μη τι άλλο “ανάβει φωτιές”.
Μετά τη δημοσιοποίηση της λίστας των μέσων που συμμετείχαν στην καμπάνια, χωρίς όμως να περιλαμβάνονται τα ποσά για κάθε μέσο, και την επιμονή του κυβερνητικού εκπροσώπου να μη δίνει στη δημοσιότητα την πλήρη λίστα παρά τις σχετικές εισηγήσεις και “γαλάζιων” στελεχών, όπως σήμερα πχ η Ντόρα Μπακογιάννη, ο Κώστας Βαξεβάνης βάζει “φωτιά στα μπατζάκια” του κ.Πέτσα, με την ανάρτησή του, όπου, χωρίς να το διευκρινίζει, όπως όλα δείχνουν αναφέρεται στα ποσά που πήραν συγκεκριμένα μέσα και εκδότες από την καμπάνια για τον κορονοϊό.
Συγκεκριμένα έγραψε:
“Newsit (Ευαγγελάτος) 869.000
Κουρτακης 400.000
Liberal (Μαυριδης) 323.000
Εσείς όλα καλά;”