Ο βουλευτής Βοιωτίας του Κινήματος Αλλαγής Γιώργος Μουλκιώτης, προχώρησε σε κοινοβουλευτική παρέμβαση καταθέτοντας ερώτηση προς τους Υπουργούς Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων και Ανάπτυξης & Επενδύσεων, την οποία συνυπέγραψαν οι Βασίλης Κεγκέρογλου, Ιλχάν Αχμέτ και Μιχάλης Κατρίνης, σχετικά με το «διπλό lockdown» στο οποίο έχει περιέλθει το εγχώριο λιανεμπόριο, αφού οι εταιρείες ταχυμεταφορών καταρρέουν η μία μετά την άλλη, αδυνατώντας να ανταπεξέλθουν στην αύξηση του όγκου των αποστολών.

Στην ερώτησή του, ο βουλευτής του Κινήματος Αλλαγής επισημαίνει ότι ο συνδυασμός lockdown, black Friday και προ-εορταστικής περιόδου, έφτασαν τις εταιρείες ταχυμεταφορών ιδιωτικές και τα ΕΛΤΑ στα όριά τους και αποκάλυψαν πως απαιτούνται διπλάσιες υποδομές – εξοπλισμός, αλλά και προσωπικό σε όλα τα επίπεδα. Επιπλέον, υπογραμμίζει ότι η κυβέρνηση οφείλει, να λάβει ουσιαστικά μέτρα τόσο για την προστασία των εργαζομένων που δουλεύουν σε άθλιες συνθήκες και ειδικά κατά την περίοδο του lockdown εργάστηκαν με πλημμελή μέτρα προστασίας, όσο και για την αναβάθμιση των υπηρεσιών ταχυμεταφορών στη χώρα.

Ακόμα, καταθέτει συγκεκριμένη πρόταση για την υλοποίηση ενός άμεσου και ειδικού προγράμματος:

  • Για την πρόσληψη ανέργων με επιδότηση εργασίας στις εταιρίες ταχυμεταφορών (Courier, ΕΛΤΑ) και υπηρεσίες delivery 
  • Για την πρόσληψη ανέργων από τις ίδιες τις επιχειρήσεις e-shop κλπ που επιλέγουν να λειτουργούν το δικό τους σύστημα ταχυμεταφοράς 
  • Για την επιχορήγηση ΚΟΙΝΣΕΠ, ΙΚΕ κλπ για άμεση δημιουργία τοπικών δικτύων (city courier) με προμήθεια ηλεκτρονικού εξοπλισμού και οχημάτων

Κατόπιν αυτών, ζητά την υιοθέτηση των ως άνω προτάσεων από τους αρμόδιους υπουργούς και επιπλέον ερωτά ποια είναι η στρατηγική τους για τον κλάδο των ταχυμεταφορών και πώς προτίθενται να ενεργήσουν, ώστε να διασφαλιστεί η αναβάθμιση των υποδομών και κατ’ επέκταση των προσφερόμενων υπηρεσιών τους προς όφελος τόσο των καταναλωτών, όσο και των εμπόρων.

Επίσης ερωτά με ποια μέτρα η Κυβέρνηση σκοπεύει να εγγυηθεί την ουσιαστική προστασία των εργαζομένων στις ταχυμεταφορές και στις υπηρεσίες delivery, να εξαλειφθούν οι στρεβλώσεις και να διασφαλιστεί αφενός η υψηλή ποιότητα υπηρεσιών, αφετέρου η βιωσιμότητα του κλάδου.