Ν. Γκαρά για Νοσηλευτική: Αβέβαιο παραμένει το μέλλον της λειτουργίας του Τμήματος στο Διδυμότειχο

 

 

– Το πλαίσιο που συζητάμε σήμερα είναι λειψό και θεσπίζει μια «πατέντα» Μητσοτακικής εμπνεύσεως, την οποία μάλιστα η κυβέρνηση έχει ήδη εγκαταλείψει στην πράξη.  Το περιεχόμενο της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (ΠΝΠ) δεν συμβαδίζει ακριβώς με τη φόρμα η οποία εκδίδεται από την ιστοσελίδα gov.gr η οποία ακολουθεί το μοντέλο του ευρωπαϊκού πιστοποιητικού.

 

– Πρόκειται για μία ΠΝΠ γραμμένη «στο πόδι» που δεν σχετίζεται με τις προβλέψεις του ευρωπαϊκού πιστοποιητικού και δεν εντάσσεται σε ένα ενιαίο πλαίσιο συνεργασίας και κανόνων μεταξύ των κρατών – μελών.

 

– Υπάρχει κίνδυνος, αυτή η πρακτική, να ακολουθηθεί και από άλλες χώρες και να αρχίσει ένας ανταγωνισμός «εκπτώσεων» στα υγειονομικά standards, προκειμένου να προσελκύσουν το τουριστικό ρεύμα ανεξάρτητα από το περιεχόμενο του πιστοποιητικού.

 

– Η κυβέρνηση προβάλει το αφήγημα, πως ο Πρωθυπουργός είναι αυτός που πρότεινε πρώτος το ευρωπαϊκό πιστοποιητικό covid. Η αλήθεια, όμως, είναι πως η πρόταση Μητσοτάκη δεν έκανε λόγο για πιστοποιητικό, αλλά για «υγειονομικό διαβατήριο».

 

– Επίσης, η αλήθεια είναι πως η πρόταση Μητσοτάκη απορρίφθηκε σε ευρωπαϊκό επίπεδο, ενώ απορρίφθηκε και από τα συντηρητικά κόμματα στο ευρωκοινοβούλιο.

 

– Η πρόταση Μητσοτάκη εγκαταλείφθηκε και απορρίφθηκε γιατί ήταν αντίθετη με το ευρωπαϊκό κεκτημένο για την προστασία των προσωπικών δεδομένων.

 

– Το επικοινωνιακό αυτό αφήγημα επιχειρεί να κρύψει τις ελλείψεις και τις καθυστερήσεις στη διαδικασία του εμβολιασμού, αλλά και του συνολικού σχεδιασμού για την επανέναρξη του τουρισμό.

 

-Σε ότι αφορά τον εμβολιασμό: έχουμε φτάσει στο σημείο, οι καθημερινά χορηγούμενες δόσεις εμβολίων να είναι λιγότερες από 100.000. Τις τελευταίες  δύο εβδομάδες μάλιστα έγιναν 150.000 λιγότεροι εμβολιασμοί απ’ ότι αναμενόταν.  Θωρείται σχεδόν βέβαιο πλέον, ότι ο στόχος  για 4 εκατομμύρια εμβολιασμούς μέσα στον Ιούνιο δεν θα έχει επιτευχθεί.

 

– Σε ότι αφορά τον Τουρισμό: Η Κυβέρνηση απέκλεισε ολοκληρωτικά τους «μικρούς επαγγελματίες» από το πακέτο της έκτακτης ενίσχυσης, με την Συνομοσπονδία Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδος να αναφέρει σε ανακοίνωση της πως «ο εμπαιγμός έχει ξεπεράσει κάθε όριο».

 

– Επίσης θα απαιτηθούν δεκάδες χιλιάδες τεστ τόσο για τους τουρίστες όσο και για τον μόνιμο πληθυσμό. Όμως, οι τουριστικοί προορισμοί, κυρίως στα νησιά, θα είναι αδύνατο να καλύψουν το πλήθος των τεστ που θα απαιτηθεί, ειδικά την περίοδο αιχμής, διότι έχουν βασική έλλειψη σε υποδομές και προσωπικό με ευθύνη της κυβέρνησης.

 

– Δεν έχει δοθεί ακόμα λύση στο πρόβλημα με τις αυθημερόν μετακινήσεις στις χερσαίες εισόδους της χώρας. Είναι χιλιάδες όσοι ταλαιπωρούνται από την ολιγωρία της Κυβέρνησης μιας και υποχρεούνται να υποβληθούν σε τεστ κατά την έξοδο, αλλά και κατά την επιστροφή τους σε διαγνωστικό κέντρο με έδρα τη γειτονική χώρα.

 

– Ως ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ έχουμε ταχθεί εξ’ αρχής υπέρ μια κοινής ευρωπαϊκής λύσης για την ασφαλή και γρήγορη μετακίνηση των πολιτών για όσο διαρκεί η περίοδος της πανδημίας.

 

 

– Γι’ αυτό και συμμετείχαμε ενεργά στη διαπραγμάτευση του ευρωπαϊκού κοινοβουλίου με την Κομισιόν, ώστε να διασφαλιστεί πως τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών θα είναι προστατευμένα και πως το Πιστοποιητικό δεν θα αποτελεί ταξιδιωτικό έγγραφο.

 

– Ως συνεπής Αξιωματική Αντιπολίτευση έχουμε διατυπώσει ένα πλέγμα προτάσεων, το οποίο έχουμε καταθέσει δημόσια, και εστιάζει στα ουσιαστικά ζητήματα για την ασφαλή επανέναρξη της τουριστικής δραστηριότητας. Αυτό περιλαμβάνει:

 

  • Αξιολόγηση και επικαιροποίηση των συστημάτων ιχνηλάτησης.
  • Επιτάχυνση διαδικασίας εμβολιασμού και άρση του καθεστώτος προστασίας της πατέντας για όλα τα εμβόλια.
  • Εκτεταμένη και επαναλαμβανόμενη διενέργεια διαγνωστικών τεστ στους χώρους εργασίας.
  • Έγκαιρος εμβολιασμός, κατά προτεραιότητα τους εργαζόμενους στον χώρο του Τουρισμού.
  • Ενίσχυση των δομών υγείας στους ταξιδιωτικούς προορισμούς.

 

– Το Πιστοποιητικό Covid αποτελεί πανάκεια, τόσο για την προστασία της υγείας των πολιτών, όσο και για την αναθέρμανση του τουρισμού. Θα πρέπει να συνοδευτεί από έναν ολοκληρωμένο σχεδιασμό με ενίσχυση των υποδομών, ενίσχυση του προσωπικού, στήριξη της οικονομίας και της εργασίας, αξιοποίησης του περιβαλλοντικού και πολιτιστικού μας πλούτου, αλλά με προστασία των συμπολιτών μας και υγειονομική ασφάλεια.

 

 

Ακολουθεί ολόκληρο το κείμενο της Ομιλίας:

 

Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε.

 

Κύριε Υπουργέ, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,

 

Καλούμαστε σήμερα να κυρώσουμε στην ελληνική Βουλή την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου που έχει εκδοθεί πριν λίγες ημέρες και βρίσκεται σε ισχύ και αφορά στην έκδοση του Ψηφιακού Πιστοποιητικού COVID, προκειμένου να διευκολύνει τη μετακίνηση των πολιτών και κυρίως των τουριστών, σε μία περίοδο που βρίσκεται σε αιχμή η τουριστική περίοδος.

 

Κατά μία ευτυχή σύμπτωση, όπως έχουμε ενημερωθεί, σήμερα αναμένεται να συζητηθεί και να ψηφιστεί στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο το αντίστοιχο ευρωπαϊκό πιστοποιητικό το οποίο έχει εγκριθεί τις προηγούμενες μέρες στα αρμόδια όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

 

Ενώ, λοιπόν, θα έπρεπε να συζητάμε την ενσωμάτωση ενός ευρωπαϊκού Κανονισμού για το πλαίσιο έκδοσης Πιστοποιητικών COVID-19, προκειμένου να υπάρχουν και ενιαίοι κανόνες σε όλες τις χώρες, συζητάμε ένα λειψό πλαίσιο το οποίο θεσπίζει μια πατέντα «μητσοτακικής» εμπνεύσεως – θα λέγαμε – την οποία, μάλιστα, ήδη έχετε εγκαταλείψει στην πράξη, καθώς το περιεχόμενο της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου δεν συμβαδίζει ακριβώς με τη φόρμα η οποία εκδίδεται από την ιστοσελίδα «gov.gr» και η οποία ακολουθεί, βέβαια, ένα από τα μοντέλα του Ευρωπαϊκού Πιστοποιητικού.

 

Για ποιον λόγο, λοιπόν, κύριοι της Κυβέρνησης, έχετε επιλέξει έναν μοναχικό δρόμο και μάλιστα με βιαστικές διαδικασίες που εμπεριέχουν λάθη και παραλείψεις, ενώ παρατηρούμε ότι και η Ευρωπαϊκή Ένωση στο συγκεκριμένο θέμα προχωρά με γοργά βήματα; Για ποιον λόγο σπεύσατε να εκδώσετε Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, να φέρετε τροπολογία, να την αποσύρετε την ίδια μέρα, παράλληλα να καταθέσετε στη Βουλή την κύρωση της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου, μία Πράξη γραμμένη, όπως έχουμε εντοπίσει, στο πόδι, που δεν σχετίζεται με τις προβλέψεις του Ευρωπαϊκού Πιστοποιητικού και δεν εντάσσεται σε ένα ενιαίο πλαίσιο συνεργασίας και κανόνων μεταξύ των κρατών-μελών; Και σε αυτά καλείστε να δώσετε εξηγήσεις.

 

Ο μόνος λόγος, προφανώς, είναι η επικοινωνιακή διαχείριση από την πλευρά της Κυβέρνησης και αυτού του ζητήματος. Αντί, λοιπόν, να εργαστείτε σκληρά με σχέδιο για την υγεία, με σχέδιο για τον τουρισμό, σε συνεργασία και με τα ευρωπαϊκά όργανα, προσπαθείτε μέσα από το Ψηφιακό Πιστοποιητικό να παρουσιάσετε τη χώρα ως τουριστικά ελκυστική.

 

Επικοινωνιακούς λόγους, λοιπόν, υπηρετεί και η βιασύνη για την άμεση πιλοτική εφαρμογή του Πιστοποιητικού COVID στην Ελλάδα, ενώ πανευρωπαϊκά θα ισχύσει το ενιαίο πλαίσιο σε λίγες ημέρες. Το επισημάναμε και στην Επιτροπή πως η βιασύνη αυτή και η μη ένταξη σε ένα ευρωπαϊκό πλαίσιο αν ακολουθηθεί και από άλλες χώρες, κρύβει τον κίνδυνο να αρχίσει ένας ανταγωνισμός εκπτώσεων στα υγειονομικά standards, προκειμένου να προσελκύσουν το τουριστικό ρεύμα ανεξάρτητα από το περιεχόμενο και την ποιότητα του Πιστοποιητικού.

 

Κύριοι Υπουργοί, κύριε Γεωργαντά,

 

Kατά την τοποθέτησή σας στην αρμόδια Επιτροπή, προσπαθώντας να καρπωθείτε μία προσπάθεια για την οποία δεν είχατε την πρωτοβουλία ως Κυβέρνηση, αναφέρατε ότι ο Πρωθυπουργός είναι αυτός που πρότεινε πρώτος το Ευρωπαϊκό Πιστοποιητικό COVID.

 

Η αλήθεια, όμως, είναι πως η πρόταση Μητσοτάκη δεν έκανε λόγο για πιστοποιητικό, αλλά για υγειονομικό διαβατήριο.

 

Επίσης, η αλήθεια είναι πως η πρόταση Μητσοτάκη απορρίφθηκε σε ευρωπαϊκό επίπεδο, ενώ απορρίφθηκε και από τα συντηρητικά κόμματα στο Ευρωκοινοβούλιο. Και οι λόγοι ήταν ιδιαίτερα σοβαροί, διότι αντέκρουαν στο ευρωπαϊκό κεκτημένο για την προστασία των προσωπικών δεδομένων. Ευτυχώς, με την καίρια συμβολή της Ευρωομάδας της Αριστεράς, των Ευρωβουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και άλλων προοδευτικών πολιτικών σχηματισμών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου εγκαταλείφθηκε και απορρίφθηκε η πρόταση Μητσοτάκη και προχώρησε η πρόταση του Ψηφιακού Πιστοποιητικού και μάλιστα με εκείνες τις ασφαλιστικές δικλείδες που διασφαλίζουν σαφώς και επαρκώς τόσο την ελεύθερη μετακίνηση των πολιτών όσο και την προστασία των ευαίσθητων υγειονομικών και άλλων δεδομένων.

 

Δεν προσπαθείτε, όμως, κύριοι Υπουργοί, να καρπωθείτε μόνο αυτή την προσπάθεια. Αντί να την παρουσιάσετε ως μία συλλογική εθνική προσπάθεια και επιτυχία, προσπαθείτε μέσω του επικοινωνιακού αφηγήματος για μία δήθεν ακόμη επιτυχία του κ. Μητσοτάκη να κρύψετε τις ελλείψεις και τις καθυστερήσεις στη διαδικασία του εμβολιασμού, αλλά και του συνολικού σχεδιασμού για την επανέναρξη του τουρισμού.

 

Έχουμε φτάσει στο σημείο, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, οι καθημερινά χορηγούμενες δόσεις εμβολίων να είναι λιγότερες από εκατό χιλιάδες. Τις τελευταίες δύο εβδομάδες μάλιστα έγιναν εκατόν πενήντα χιλιάδες λιγότεροι εμβολιασμοί από ό,τι αναμενόταν. Θεωρείται σχεδόν βέβαιο πλέον ότι ο στόχος για τέσσερα εκατομμύρια εμβολιασμούς μέσα στον Ιούνιο -που ήταν ο στόχος- δεν θα έχει επιτευχθεί, με αποτέλεσμα να καθυστερήσουμε περαιτέρω στο να πιάσουμε το επαρκές ποσοστό για το χτίσιμο της ανοσίας. Οι αρμόδιοι Υπουργοί είχαν θέσει το όριο και τον στόχο αυτό.

 

Την ίδια στιγμή, βέβαια, που κρίνεται η εμπιστοσύνη των πολιτών, την ίδια στιγμή που επιτρέψατε να μεταδίδονται ψευδείς ή αμφίβολες πληροφορίες, την ώρα που οι παλινωδίες σας δημιούργησαν ρωγμές στην εμπιστοσύνη των πολιτών, εσείς μοιράζετε παράλληλα 20 περίπου εκατομμύρια ευρώ για μία καμπάνια στα μέσα μαζικής ενημέρωσης για τον εμβολιασμό, την οποία, βέβαια, κανένας δεν έχει δει. Κανένας δεν γνωρίζει πού έχουν πάει τα χρήματα αυτά. Κανείς δεν γνωρίζει αν και πότε αυτή η καμπάνια έχει πραγματοποιηθεί.

 

Είμαστε, άραγε, μπροστά σε άλλο ένα σκάνδαλο της Κυβέρνησης Μητσοτάκη εις βάρος της ορθής πληροφόρησης των πολιτών, αλλά και σε βάρος της ορθής διαχείρισης δημοσίου χρήματος; Θα μας απασχολήσει τις επόμενες μέρες το συγκεκριμένο θέμα, καθώς έχουμε καταθέσει ως ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και σχετική ερώτηση για το ζήτημα και ακόμη περιμένουμε τις απαντήσεις σας.

 

Ωστόσο, η ορθή πληροφόρηση είναι ένα πάρα πολύ σημαντικό ζήτημα στη συλλογική μας προσπάθεια.

 

Επιπλέον, κάνατε λόγο, κύριε Γεωργαντά, στην Επιτροπή μας για τους νησιώτες που περιμένουν τους τουρίστες. Έτσι είναι, πράγματι, τα νησιά μας, αλλά και οι υπόλοιποι τουριστικοί προορισμοί της χώρας περιμένουν τη φετινή σεζόν για να συντηρηθούν οικονομικά είτε να ανακάμψουν. Όμως, γι’ αυτή την ανάκαμψη θα πρέπει να παλέψουν ολομόναχοι χωρίς καμία στήριξη από την πολιτεία, μιας και τους έχετε αφήσει αβοήθητους, κυρίως τους μικρούς και μεσαίους επαγγελματίες, τους οποίους αποκλείσατε τελείως από το πακέτο της έκτακτης ενίσχυσης.

 

Γι’ αυτό και η Συνομοσπονδία Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδας αναφέρει σε ανακοίνωσή της πως -σε εισαγωγικά- «ο εμπαιγμός» έχει ξεπεράσει κάθε όριο και σας κατηγορεί ότι -πάλι σε εισαγωγικά- «δεν έχετε προσφέρει καμία στήριξη εδώ και έναν χρόνο στις επιχειρήσεις μικρών τουριστικών καταλυμάτων, ενώ μοιράζετε επιλεκτικά χρήματα».

 

Όμως, δεν είναι μόνο οι επιχειρηματίες τους οποίους αφήνετε χωρίς στήριξη. Αβοήθητες αφήνετε και τις τοπικές κοινωνίες και τους ίδιους τους επισκέπτες μας, οι οποίοι θα βρεθούν σε ένα νησί, για παράδειγμα, ή σε κάποιον άλλον προορισμό, αδυνατώντας να ολοκληρώσουν τη διαδικασία υγειονομικού ελέγχου, όπως προβλέπεται. Διότι οι επισκέπτες όταν ολοκληρώσουν τη διαμονή τους στα νησιά ή σε οποιονδήποτε άλλο τουριστικό προορισμό, για να επιστρέψουν από αυτό τον προορισμό στις χώρες τους θα χρειαστεί να έχουν στα χέρια τους τουλάχιστον ένα αρνητικό τεστ, ώστε να κάνουν χρήση και του Ψηφιακού Πιστοποιητικού για να ταξιδέψουν.

Κατά τη διάρκεια της τουριστικής περιόδου θα απαιτηθούν δεκάδες χιλιάδες τέτοιοι έλεγχοι, δεκάδες χιλιάδες τεστ και όπως τονίζουν τοπικοί φορείς και παράγοντες της τουριστικής αγοράς, οι τουριστικοί προορισμοί κυρίως στα μικρότερα νησιά θα είναι αδύνατον να καλύψουν το πλήθος των ελέγχων, το πλήθος των τεστ που θα απαιτηθεί, ειδικά την περίοδο αιχμής, διότι έχουν βασική έλλειψη σε υποδομές και προσωπικό.

 

Σας το επισημάναμε πολλές φορές ότι τα προβλήματα δεν λύνονται με επικοινωνιακές φιέστες, αλλά με σχέδιο και σκληρή συλλογική δουλειά. Κατά τη συζήτησή μας αναδείξαμε και το πρόβλημα που υπάρχει με τις μετακινήσεις στις χερσαίες εισόδους της χώρας και ιδίως στα σύνορα με άλλες χώρες που ανήκουν στην Ευρωπαϊκή Ένωση, όπως για παράδειγμα η Βουλγαρία. Το αναγνώρισε -το συζητήσαμε αναλυτικά- και ο κ. Γεωργαντάς και δεσμευτήκατε πως θα επεξεργαστείτε κάποια ρύθμιση ή κάποια διευκρίνιση, κάποια επισήμανση, προκειμένου να διευκολυνθούν όσοι εισέρχονται καθημερινά με αυθημερόν μετακινήσεις και υποχρεούνται να υποβληθούν σε τεστ κατά την έξοδό τους, αλλά και κατά την επιστροφή τους υποχρεούνται να υποβληθούν σε τεστ σε διαγνωστικό κέντρο με έδρα τη γειτονική χώρα στην οποία έχουν ταξιδέψει. Αναμένουμε άμεσα μία διευκρίνιση, μία λύση, μία ρύθμιση στο πλαίσιο και του Ψηφιακού Πιστοποιητικού, για να τελειώσει και η ταλαιπωρία αυτών των ανθρώπων και να μην επιβαρύνονται χρονικά και οικονομικά.

 

Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,

 

Ως ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία έχουμε ταχθεί εξ αρχής υπέρ μίας κοινής ευρωπαϊκής διαχείρισης, μίας κοινής ευρωπαϊκής λύσης για την ασφαλή και γρήγορη μετακίνηση των πολιτών για όσο διαρκεί η περίοδος της πανδημίας. Σε ευρωπαϊκό επίπεδο ήδη από το 2020 οι Ευρωβουλευτές μας είχαν καταθέσει προτάσεις και τροπολογίες, ώστε να διευκολυνθεί αυτή η διαδικασία της μετακίνησης, με εκείνες, όμως, τις προϋποθέσεις που δεν θα οδηγούν σε πολιτικές διακρίσεων και αποκλεισμών. Γι’ αυτό και συμμετείχαμε ενεργά στη διαπραγμάτευση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου με την Κομισιόν, ώστε να διασφαλιστεί πως τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών θα είναι προστατευμένα και πως το Πιστοποιητικό δεν θα αποτελεί ταξιδιωτικό έγγραφο, το οποίο μπορεί να δημιουργήσει προσκόμματα και περιορισμούς σε όσους και όσες θέλουν να μετακινηθούν.

 

Ως συνεπής Αξιωματική Αντιπολίτευση διατυπώσαμε ένα πλέγμα προτάσεων το οποίο έχουμε καταθέσει δημόσια και εστιάζει στα ουσιαστικά ζητήματα για την ασφαλή επανέναρξη της τουριστικής δραστηριότητας. Και αυτό περιλαμβάνει μεταξύ άλλων κοινά υγειονομικά πρωτόκολλα σε όλες τις χώρες της Ευρώπης, ενιαία διαχείριση σε όλες τις χώρες της Ευρώπης, με προοπτική υλοποίησης σε τρίτες χώρες αμέσου ενδιαφέροντος, αξιολόγηση και επικαιροποίηση των συστημάτων ιχνηλάτησης, επιτάχυνση της διαδικασίας εμβολιασμού και άρση του καθεστώτος προστασίας της πατέντας για όλα τα εμβόλια, εκτεταμένη και επαναλαμβανόμενη διενέργεια διαγνωστικών τεστ στους χώρους εργασίας, έγκαιρος εμβολιασμός κατά προτεραιότητα στους εργαζόμενους στον χώρο του τουρισμού, ενίσχυση των δομών υγείας στους ταξιδιωτικούς προορισμούς και σε υποδομή και σε τεχνογνωσία και σε προσωπικό.

 

 

Θα ήταν λάθος, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι της Συμπολίτευσης, να θεωρήσετε πως το πιστοποιητικό covid-19 αποτελεί πανάκεια τόσο για την προστασία της υγείας των πολιτών όσο και για την αναθέρμανση του τουρισμού. Και πόσο μάλλον όταν έχουμε μπροστά μας μία νομοθετική πρωτοβουλία της Κυβέρνησης υπό τη μορφή πράξης νομοθετικού περιεχομένου η οποία ευαγγελίζεται ότι ενσωματώνει –στο πόδι λέμε εμείς- τον ευρωπαϊκό κανονισμό και έχει καταλήξει μέσα σε λίγες ημέρες να είναι αδειανό πουκάμισο μιας και ήδη έχει παραγκωνιστεί, έχει ακυρωθεί, έχει αλλάξει μορφή από τον ίδιο τον κρατικό μηχανισμό και τις αρμόδιες υπηρεσίες.

 

Σας καλούμε, για άλλη μια φορά, να συστήσετε έναν ολοκληρωμένο σχεδιασμό με ενίσχυση των υποδομών, ενίσχυση του προσωπικού, στήριξη της οικονομίας και της εργασίας, αξιοποίησης του περιβαλλοντικού και πολιτιστικού μας πλούτου, αλλά με προστασία των συμπολιτών μας και υγειονομική ασφάλεια

Σας ευχαριστώ.