• Συνιστάται η λελογισμένη χρήση, μέχρι να ομαλαοποιηθεί σταδιακά η λειτουργία του δικτύου
  • Νέα και τελευταία διανομή εμφιαλωμένου νερού στις 5 μ.μ. σε δυο σημεία
  • Δωρεάν διάθεση 150.000 λίτρων εμφιαλωμένου νερού στους καταναλωτές

 

Μετά τη διαπίστωση του προβλήματος θολότητας που προκλήθηκε στα δίκτυα ύδρευσης της ΔΕΥΑΛ και οφειλόταν στην έντονη σεισμική δραστηριότητα των προηγούμενων ημερών στο Ν. Λάρισας, έγινε διακοπή λειτουργίας των γεωτρήσεων που επηρεάστηκαν.

Τα προβλήματα θολότητας αποκαταστάθηκαν στο δίκτυο ύδρευσης της ΔΕΥΑΛ. Λόγω του μεγάλου μεγέθους του δικτύου ύδρευσης αλλά και του περιορισμού χρήσης των προβληματικών γεωτρήσεων, συστήνεται στους καταναλωτές :

  • Ο περιορισμός της κατανάλωσης για όλες τις χρήσεις στις απολύτως αναγκαίες ποσότητες, προκειμένου να ομαλοποιηθεί σταδιακά η λειτουργία του δικτύου
  • Σε περιπτώσεις που διαπιστώνονται προβλήματα θολότητας να επικοινωνούν με το χημείο ΔΕΥΑΛ τις ώρες από 7:00 έως 19:00
  • Τηλ επικοινωνίας 2410687242 και email : info@deyal.gr

 

Παρόλα αυτά για όσους καταναλωτές αντιμετωπίζουν προβλήματα με την θολότητα θα συνιστεί και σήμερα η διανομή εμφιαλωμένων νρών στις 5 μ.μ. σε δυο σημεία

  • στις εγκαταστάσεις της ΔΕΥΑΛ και
  • στη σκεπαστή αγορά της Νεάπολης

Ολοκληρώνοντας τη διανομή εμφιαλωμένου νερού η ΔΕΥΑΛ, θα έχει διαθέσει από την Πέμπτη έως την Παρασκευή, 150.000 λίτρα στους καταναλωτές της.