Νέο Πρόγραμμα από το ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ προώθησης προϊόντων ΠΟΠ/ΠΓΕ στις διεθνείς αγορές με τίτλο: «European Culinary Delights! »

 

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία, στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και στον Ευρωπαϊκό Εκτελεστικό Οργανισμό

Έρευνας (REA), στις Βρυξέλλες, η παρουσίαση του σημαντικού προγράμματος, προβολής και προώθησης προϊόντων αγροδιατροφής, από το Επιμελητήριο Καβάλας, στα πλαίσια της πρόσκλησης, για επιχορηγήσεις από την Ε.Ε., ενεργειών στον τομέα της ενημέρωσης και της προώθησης σχετικά με ευρωπαϊκά γεωργικά προϊόντα (πρόγραμμα AGRIP), που εφαρμόζονται στην εσωτερική αγορά και σε τρίτες χώρες, μέσω πολυπρογραμμάτων – REA.B – Πράσινη Ευρώπη – B.4 – Προώθηση γεωργικών προϊόντων διατροφής, περιβαλλοντική παρατήρηση και καινοτόμος

Η πρόταση του Επιμελητηρίου Καβάλας, με τον τίτλο «EU Culinary Delights» – «Ευρωπαϊκές Γαστρονομικές Απολαύσεις», συνολικού προϋπολογισμού 3.158.857 ευρώ, που εγκρίθηκε, έχει ως στόχο την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και της κατανάλωσης των προϊόντων ΠΟΠ/ΠΓΕ του Νομού Καβάλας, μέσω της προβολής και της προώθησης των προϊόντων αυτών, στις αγορές των Η.Π.Α. και του Ηνωμένου Βασιλείου.

Πρόκειται για ένα πρόγραμμα τριετούς διάρκειας, με εταίρους, το Επιμελητήριο Καβάλας που είναι και ο Συντονιστής του έργου και τον Ρουμάνικο Συνεταιρισμό Asociatia Profesionala Vitivinicola Terasele Dunari. Συγκεκριμένα, τα ΠΟΠ / ΠΓΕ προϊόντα από τον Ν. Καβάλας, που θα προβληθούν κατά τη διάρκεια του προγράμματος είναι: τα Προϊόντα ΠΟΠ (Θρούμπα Θάσος) και προϊόντα ΠΓΕ (ελαιόλαδο Θάσου, κρασιά Καβάλας).

Οι Δράσεις προώθησης και προβολής σε σημεία πώλησης σε ΗΠΑ και Ηνωμένο Βασίλειο,
περιλαμβάνουν:

• Συμμετοχή σε εκθέσεις και εκδηλώσεις, διοργάνωση εκπαιδευτικών ταξιδιών και εκπομπών
μαγειρικής στο διαδίκτυο
• Δημόσιες σχέσεις,
• Δημιουργία website και λογαριασμών σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης,
• Έντυπη διαφήμιση
• Διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
• Εκδηλώσεις Γευσιγνωσίας.

Στόχος του Προγράμματος είναι να αναδείξει τα ΠΟΠ/ΠΓΕ προϊόντα από την Καβάλα, συμβαδίζοντας πλήρως με τον γενικό και ειδικό στόχο (β) και (γ) του Κανονισμού (ΕΕ) 1144/2014, καθώς και με τη στρατηγική «Από το χωράφι στο πιάτο», με έμφαση στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των μεθόδων παραγωγής τους, ιδίως όσον αφορά την ασφάλεια των τροφίμων, την αυθεντικότητα και τις διατροφικές και υγειονομικές πτυχές, το σεβασμό προς το περιβάλλον και την αειφορία και τα χαρακτηριστικά των συγκεκριμένων προϊόντων, ιδίως όσον αφορά την ποιότητα, τη γεύση, την ποικιλομορφία και τις παραδόσεις τους.