Η Nielsen κατέγραψε σημαντικά στοιχεία για τη βραδιά του Εθνικού Τελικού που διεξήχθη την Πέμπτη 30 Ιανουαρίου, όπου για πρώτη φορά μετά από χρόνια, το τραγούδι που θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στη Eurovision 2025 προήλθε από μια ανοιχτή διαγωνιστική διαδικασία με τη συμμετοχή του κοινού.

Δώδεκα τραγούδια διαγωνίστηκαν στον Εθνικό Τελικό, ο οποίος μεταδόθηκε ζωντανά από το Christmas Theater. Η ΕΡΤ αντιμετώπισε το διπλό στοίχημα της βραδιάς: να αποδεσμευτεί από τις ευθύνες επιλογής του τραγουδιού και να ενισχύσει τα ποσοστά τηλεθέασης, προετοιμάζοντας το έδαφος για τις τρεις μεγάλες βραδιές στη Βασιλεία, τους δύο ημιτελικούς και τον τελικό.

Ας δούμε τα αποτελέσματα τηλεθέασης της βραδιάς:

Στο δυναμικό κοινό:

Η Eurovision κατέκτησε την πρώτη θέση με μέσο όρο 21,6%. Ακολούθησαν ο αγώνας του Ολυμπιακού με την Καραμπάγκ με 13,7% και ο «Άγιος Έρωτας» με 13,3%. Το «MasterChef» σημείωσε 12,9%, ενώ η «Γη της Ελιάς» βρέθηκε στο 10,5%.

Στο γενικό σύνολο:

Ο Εθνικός Τελικός της Eurovision ανταγωνίστηκε την αναμετάδοση του αγώνα του Ολυμπιακού με την Καραμπάγκ, με τη Eurovision να κερδίζει στα σημεία.

Ο Εθνικός Τελικός πέτυχε μέσο όρο 18,5%, με τον αγώνα του Ολυμπιακού να ακολουθεί με 18%. Ακολούθησαν ο «Άγιος Έρωτας» με 16,5%, η «Γη της Ελιάς» με 13,9% και το «MasterChef» με 10%.