Η γνωστή σε όλους μας σουηδική εταιρία επίπλων ανακοίνωσε επίσημα την πρόθεση της να σταματήσει την κυκλοφορία του ετήσιου καταλόγου της, μετά από 70 συναπτά έτη παράδοσης.
Σύμφωνα με δηλώσεις της ΙΚΕΑ, αποτελεί μια απόφαση που, αν και σταματάει μια ιδιαίτερα νοσταλγική ρουτίνα, βγάζει απόλυτο νόημα, καθώς πλέον ο κόσμος στρέφεται όλο και περισσότερο στην online ενημέρωση και στις διαδικτυακές αγορές.
«Γυρνάμε σελίδα στον πολυαγαπημένο μας κατάλογο, ως φυσική εξέλιξη στην αλλαγή των καταναλωτικών συμπεριφορών των πελατών μας», δηλώνει ο Konrad Grüss, διοικητικό στέλεχος της IKEA, και συνεχίζει: «Προκειμένου να αυξήσουμε τη διαδραστικότητά μας, θα συνεχίσουμε να εμπνέουμε με τις διακοσμητικές μας προτάσεις μέσω διαφορετικών μεθόδων».
Για την ιστορία, ο πρώτος κατάλογος IKEA είδε το φως της δημοσιότητας το 1951, με την κορυφαία του χρονιά να αποτελεί μακράν το 2016, οπότε και η εταιρία επίπλων τύπωσε 200 εκατομμύρια καταλόγους σε 32 γλώσσες.
Ο κύκλος του έκλεισε κι επισήμως τον περασμένο Οκτώβριο, οπότε και κυκλοφόρησε το τεύχος για το 2021, ενώ την επόμενη χρονιά θα του αποδωθεί φόρος τιμής με την δημοσίευση ενός μικρότερου βιβλίου, το οποίο θα περιλαμβάνει συναρπαστικά μυστικά διακοσμητικής έμπνευσης και γνώσης.