Αναμφίβολα η πανδημία, έχει “μεταποιήσει” πολλές από τις “πάγιες” συνήθειές μας όπως το να παρακολουθήσεις μία ταινία στον κινηματογράφο. Η συγκεκριμένη βιομηχανία είναι από τις πιο πληττόμενες, με τις αίθουσες σε πάρα πολλά μέρη να παραμένουν κλειστές ή να υπόκεινται σε περιορισμούς.
Βέβαια η κινηματογραφική βιομηχανία έχει επιδήξει προσαρμοστικότητα σε αυτό το κομμάτι με αποτέλεσμα πολλές ταινίες να βγαίνουν κατευθείαν on demand ή/και για streaming.
Το Hollywood αναζητά λύσεις και μία από τις κινήσεις που έγιναν είναι η ανάπτυξη των υπηρεσιών streaming όπως και των premium Video on demand (PVOD) που πήραν τη θέση των σκοτεινών αιθουσών.
Το καλοκαίρι η Universal συμφώνησε με τη μεγαλύτερη κινηματογραφική αλυσίδα του κόσμου, την AMC να αλλάξει τον τρόπο που γίνεται η αποκλειστική διανομή από τους κινηματογράφους.
Ενώ αρχικά το διάστημα ανάμεσα στην προβολή των ταινιών στις αίθουσες και στην διαθεσιμότητα τους online ήταν για τουλάχιστον 90 μέρες, πλέον το χρονικό αυτό διάστημα έχει μειωθεί στις 17 ημέρες. Αυτό το νέο κινηματογραφικό μοντέλο αυξάνει τα κέρδη για τα στούντιο από τη διάθεση online, έτσι με αυτό το κέρδος μπορούν να δώσουν το πράσινο φως για περισσότερες ταινίες.
Το θέμα είναι το πως η όλη κατάσταση μπορεί να δημιουργήσει κι ένα “καταναλωτικό δεδικασμένο” με την οικιακή ψυχαγωγία και το PVOD να αναλαμβάνουν εσαεί τα ηνία και μετά το πέρας της πανδημίας.
Κάτι που δεν δείχνει να τρομάζει τα στελέχη των εταιριών, που προετοιμάζονται γι αυτές τις αλλαγές. Η Amy Jo Smith, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της DEG δείχνει έτοιμη για την μετα-εποχή
«Η βιομηχανία της ψυχαγωγίας βρίσκεται επί του παρόντος σε μια επιταχυνόμενη κατάσταση εξέλιξης, καθώς η πανδημία δημιούργησε το τέλειο περιβάλλον για νέους πειραματισμούς με μοντέλα διανομής», λέει. «Πολλά στούντιο εργάζονται μέσα σε αυτή τη μοναδική ευκαιρία για να προσφέρουν στους καταναλωτές νέους τρόπους για να καταναλώνουν περιεχόμενο. Δεν υπάρχει αντικατάσταση της εμπειρίας του να βλέπεις μια ταινία σε ένα σινεμά, αλλά περιμένουμε ότι οι δημιουργοί ταινιών θα συνεχίσουν να συναντούν τους λάτρεις της ψυχαγωγίας όπου κι αν επιλέξουν να καταναλώσουν το νέο περιεχόμενο», καταλήγει.