Αυξημένη ήταν η αγοραστική κίνηση την πρώτη ημέρα λειτουργίας των καταστημάτων με τη μέθοδο click inside στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.

Τα καταστήματα τηρούν όλα τα πρωτόκολλα με τα νέα μέτρα όσον αφορά την είσοδο των πελατών και την προτεραιότητα των ραντεβού. Από τη μεριά των πολιτών, σύμφωνα με τους επαγγελματίες, αρκετοί είναι εκείνοι που ξεχνούν να στείλουν μήνυμα στο 13032.

Μετά από πολύ καιρό έμποροι και καταστηματάρχες υποδέχτηκαν το καταναλωτικό κοινό και αναφέρουν ότι η κίνηση είναι αρκετά αυξημένη σε σχέση με τις προηγούμενες ημέρες. Τα καταστήματα που προσέλκυσαν τους περισσότερους καταναλωτές ήταν αυτά των ειδών ένδυσης και υπόδησης και κυρίως αλυσίδες με νεανικά ρούχα