Αρκετά αισιόδοξος φάνηκε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης για τη μέθοδο του click away ή αλλιώς «παράδοση εκτός», αν και οι καταναλωτές έχουν διαφορετική άποψη.
«Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε σε ένα μήνα την αποδοχή της «παραδόσεως εκτός». Σε 4 μέρες και ενώ το σοκ από το κλείσιμο της λιανικής στις γιορτές ήταν φρέσκο, το μέτρο είχε 34% θετικών απόψεων έναντι 63% αρνητικών. Είμαι βέβαιος ότι στην επόμενη μέτρηση θα είναι ψηλότερα. Πάει καλά», έγραψε ο ίδιος στο Twitter.
Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε σε ένα μήνα την αποδοχή της «παραδόσεως εκτός». Σε 4 μέρες και ενώ το σοκ από το κλείσιμο της λιανικής στις γιορτές ήταν φρέσκο, το μέτρο είχε 34% θετικών απόψεων έναντι 63% αρνητικών. Είμαι βέβαιος ότι στην επόμενη μέτρηση θα είναι ψηλότερα. Πάει καλά
— Άδωνις Γεωργιάδης (@AdonisGeorgiadi) December 18, 2020
Η εκτίμησή του μάλλον βασίζεται στην χθεσινή έρευνα της Pulse η οποία δείχνει ότι ένα ποσοστό 34% κινείται θετικά προς το μέτρο, αλλά και ένα 63% είναι αρνητικό.
Ωστόσο, αρκετοί είναι οι καταναλωτές αλλά και τα καταστήματα που δεν «ενθουσιάστηκαν» από αυτό μέτρο, γεγονός που φαίνεται και από τα σχόλια χρηστών των social media και ειδικά κάτω από αυτό το tweet.